Manager Service [Romania]


 

Descriere

Compania în care îți vei putea atinge potențialul maxim: UTILBEN

Rolul care te va pune cel mai bine în valoare: MANAGER SERVICE

$ads={1}

Locul unde vei fi provocat să îți depășești limitele: CLUJ-NAPOCA

Vei fi alături de noi FULL-TIME și pe PERIOADĂ NEDETERMINATĂ


Cine suntem noi?


UTILBEN, companie aflată în topul vânzărilor de utilaje în România, și-a făcut loc între liderii din industrie grație unui model de a face afaceri bazat pe integritate și caracter. Model de business creat și implementat de fondatorii acestei companii, Ruben și Oana Marian, și transmis mai departe celor 70 de angajați. Cheia stă în oameni. La UTILBEN, ei se numesc super-eroi. Pentru că, în contextul potrivit, oamenii obișnuiți capătă puteri supranaturale!

Scopul nostru este să contribuim la o schimbare majoră a mediului de afaceri din România, prin puterea exemplului. Produsele UTILBEN poartă garanția calității, iar serviciile pe care le oferim poartă amprenta onestității și promptitudinii.

Viziunea noastră este ca 1 din 10 utilaje din Europa să fie furnizat de UTILBEN. Vom face asta prin dezvoltarea portofoliului de clienți și prin crearea de parteneriate puternice.

Misiunea noastră este ca angajații noștri să își atingă potențialul maxim, să devină adevărați super-eroi, prin crearea unui mediu propice de creștere și dezvoltare personală.

UTILBEN are o experiență de 14 ani în domeniul furnizării de echipamente fiabile, timp în care a stabilit relații solide cu peste 500 de furnizori din întreaga lume. Oferta de utilaje și atașamente agricole și de construcții cuprinde peste 30.000 de produse, regăsite pe site-ul www.utilben.ro. Grupul UTILBEN are o cifră de afaceri de peste 16 milioane de euro pe an.

La UTILBEN, cu toții suntem pasionați de utilaje, iar echipa noastră este pe cât de numeroasă, pe atât de diversă. Avem colege care iubesc shopping-ul, drumețiile sau serile de jocuri. Băieții sunt îndrăgostiți de tehnologie, fotbal, muzică și, bineînțeles, motoare puternice. Doar lucrăm în domeniu, nu-i așa? Super-eroii UTILBEN sunt plini de viață și prietenoși. Ai grijă, vei deveni unul de-al nostru de îndată ce vei trece pragul companiei.

Suntem o echipă unită și ne comportăm ca atare. Vom face tot posibilul să te integrezi rapid în super-echipa noastră, iar procesul de învățare să fie cât mai facil. De-abia așteptăm să învățăm lucruri noi de la tine și să facem treabă bună împreună!


Pe cine căutăm?


Manager Service înseamnă că te vei ocupa de organizarea și coordonarea activităților ce țin de serviciile postvânzare pe care le oferă compania UTILBEN. Tu vei fi responsabil de rezolvarea promptă și cu profesionalism a problemelor pe care le întâmpină clienții noștri de utilaje.

Persoana pe care o căutam trebuie să fie responsabilă și asumată, dat fiind faptul că trebuie să te încadrezi în perioada stabilită și în bugetul alocat. Practic, trebuie să fii un om de cuvânt, care comunică ce o să facă și face ce a promis. Pentru că toate reclamațiile clienților noștri trebuie rezolvate în timpul convenit, punctualitatea și profesionalismul sunt esențiale în procesul de selecție a candidatului potrivit.

Trebuie să ai minimum 2 ani de experiență în coordonarea activității unui service/atelier de reparații utilaje, astfel încât să poți genera rezultate imediat. Studiile superioare în domeniul tehnic reprezintă un mare avantaj. Trebuie să stăpânești limba engleză la nivel conversațional.

Dacă ai o fire dominantă, dar ești echilibrat, și „competitivitate” este cuvântul care te caracterizează cel mai bine, atunci ești exact persoana pe care o căutăm! Trebuie să fii autoritar, dar corect, să fii statornic și răbdător. Controlul emoțional și un comportament previzibil sunt foarte importante pentru îndeplinirea cu succes a rolului de Manager Service al companiei UTILBEN.

De ce avem nevoie de tine? Pentru că vrem să fim cei mai buni în domeniu, să ne creștem prezența pe piața de utilaje și să dezvoltăm această echipă minunată de super-eroi!

Doar în ultimul an, ni s-au alăturat 25 de profesioniști, iar rezultatele au fost pe măsura așteptărilor. Așa că vrem să continuăm acest trend de dezvoltare, iar TU ești o componentă esențială în drumul nostru spre succes!


5 MOTIVE PENTRU A-ȚI DECIDE ACUM VIITORUL


Dragă viitor coleg, acesta nu este un simplu anunț de angajare. În cele ce urmează, îți voi vorbi despre beneficiile și responsabilitățile care vin la pachet cu poziția de Manager Service al UTILBEN și, bineînțeles, vei afla de ce UTILBEN este locul ideal pentru tine. Locul în care să îți pui cel mai bine în valoare expertiza și, totodată, locul în care să te dezvolți personal.

1. Ai intrat într-o rutină apăsătoare și simți nevoia de schimbare.

Ai planuri mărețe, dar și visuri pe care le-ai pus parcă pe pauză? Sau poate, momentan, lucrezi într-un mediu care te constrânge și te ține captiv într-o rutină apăsătoare. De ce să nu faci un pas important înspre realizarea obiectivelor grandioase pe care ți le-ai stabilit de atâta timp? De ce să nu îmbrățișezi schimbarea și să ieși din zona de confort, pentru un viitor mai bun? Pentru viitorul tău mai bun.

2. UTILBEN promovează și recompensează performanța.

UTILBEN este o companie care pune accentul, mai mult decât orice, pe împlinire. Este un termen care poate fi explicat în multe feluri, dar pentru noi înseamnă fericire. Știm, e un cuvânt mare, dar nu îl spunem cu lejeritate. Pentru a obține această stare de bine, este nevoie de muncă și este nevoie de implicare. Tu trebuie să fii foarte bun în ceea ce faci și să ai ambiția de a deveni cel mai bun! Să nu faci compromisuri și să fii o persoană integră, perseverentă și deschisă la provocări.

3. Te-ai decis ca visurile tale să devină realitate și ai nevoie de susținere.

Noi te vom încuraja să îți duci la îndeplinire planurile și te vom sprijini, pentru că știm că ești expert în domeniu și avem încredere în tine. Îți înțelegem nevoia de libertate, așa că vei avea un program flexibil și suficient spațiu de manevră pentru a-ți implementa proiectele. Nu va trebui să obții zeci de aprobări sau să completezi „n” rapoarte. Și nu vei avea nevoie de acceptul a zece manageri pentru a face asta. Atâta timp cât visurile tale de creștere coincid cu cele ale companiei, poți conta pe noi!

4. Vrei să te dezvolți personal și să devii cel mai bun în domeniu.

UTILBEN îți înțelege nevoia de creștere în carieră și de dezvoltare personală. Te încurajăm să îți atingi potențialul maxim și te sprijinim în acest sens. Îți oferim cursuri de perfecționare în domeniile tale de interes, îți punem la dispoziție platforme dedicate de învățare și îți dăm posibilitatea să-ți pui în aplicare planurile. Te răsplătim pe măsura muncii tale, iar cultura organizațională a companiei este orientată către recompensarea ta!

5. Îți dorești un echilibru între carieră și familie.

Cu toții avem nevoie de stabilitate, predictibilitate și siguranță. Sunt elementele cheie ale unui loc de muncă în cadrul UTILBEN. Aici, îți poți construi o carieră de succes, aici îți poți clădi viitorul. Credem în echilibru între mediul de lucru și timpul tău, petrecut cu familia și prietenii. Pentru că avem aceleași valori ca și tine. Punem preț pe caracter, pe excelență și recompensă.

Acum, că ne cunoaștem mai bine și rezonezi cu felul nostru de a fi, te invit să intrăm în detalii și să ne convingem că acest job e făcut pentru tine.


Competențele tale:


Bun organizator. Știi să îți stabilești prioritățile și folosești optim timpul și resursele pe care le ai la dispoziție. Mizezi pe siguranță și nu îți asumi riscuri inutile.

Disciplinat și atent. Ai o abordare sistematică și structurată. Iei decizii înțelepte și pui întotdeauna binele organizației mai presus de propriile interese sau orgolii.

Structurat și analitic. Ai o viziune și o strategie pe care le urmezi până îți atingi obiectivele mărețe. Știi să implementezi și să execuți orice fel de sarcină.

Abil și motivat. Identifici obstacolele cu ușurință și ești eficient în depășirea lor. Nu te dai în lături când întâmpini probleme și provocări.

Încrezător și curajos. Ai încredere în forțele proprii și transmiți această încredere și siguranță și celor din jur. Vrei să fii cel mai bun în tot ceea ce faci.

Comunicare și deschidere. Ai o inteligență emoțională foarte dezvoltată și relaționezi cu ușurință cu cei din jur. Ești o inspirație pentru cei care te cunosc.

Om de caracter. Ești un om de cuvânt și înțelegi greutatea unei promisiuni. Îți conduci viața după principii clare și ești consecvent în respectarea lor.

Stăpân pe situație. Faci față cu brio schimbării și te adaptezi rapid oricărei situații. Iei decizii bune, chiar dacă nu ai o imagine de ansamblu asupra întregii situații.

Focus pe client. Accentul trebuie să cadă pe satisfacția clienților UTILBEN. Obții informații de încredere și le folosești pentru a îmbunătăți serviciile companiei.

Orientat pe rezultat. Ne putem baza pe tine și știm că ne vei depăși așteptările. Ești un adevărat profesionist și ești constant în furnizarea celor mai bune rezultate.


Responsabilitățile tale:



Organizarea, planificarea și coordonarea activității de service;

Acordarea de suport tehnic echipei;

Rezolvarea problemelor raportate de clienți;

Reprezentarea societății în raportul cu RAR;

Realizarea de rapoarte de activitate;

Recrutare și angajare personal;

Încadrarea în timpul convenit pentru realizarea reparațiilor;

Încadrarea în bugetul de venituri și cheltuieli alocat;

Gestionarea cheltuielilor la nivel de atelier;

Gestionarea reclamațiilor și a garanțiilor.




10 fundamente ale Culturii UTILBEN:

  • Fiecare super-erou împărtășește viziunea companiei
  • Valorile UTILBEN sunt esențiale pentru fiecare super-erou
  • Recrutăm oameni care au potențial să devină super-eroi
  • Crearea unui context în care oamenii să devină super-eroi
  • Super-eroii au nevoie de independență și de flexibilitate
  • Ne setăm obiective nerezonabile
  • Întâlniri de planificare și prioritizare
  • Celebrarea victoriilor
  • Obiceiuri și tradiții
  • Contribuție și voluntariat

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال